when you're looking for yourself


underbara mallorca, underbara utsikten från hotellrummet ut mot underbara charterområdet. charter i mitt hjärta för alltid, eller inte.

Idagidag, var jag en stund hos Gustaf och det var trevligt, sen åkte vi iväg på småbarnsträning. 8 gymnaster och 7 tränare, det kallar jag... Typ onödigt. Den egna träningen var härlig, skönt som bara den att komma igång igen, vi hade uppvärmning, styrka och mjuka i nästan två timmar! Sen dansade vi en liten dans i en halvtimme ungefär och det var väldigt kul! Himla kul att träffa Hultberg efter sådär några månader.

Min blogg är tråkig. Känns tråkigt att bara berätta om mina dagar, egentligen vill jag antingen bli lite djupare (dock inte som en annan person) eller bara skriva om något roligare. Har ni förslag så är det ju inte fy skam om ni berättar för mig vad ni tycker, mhm puss.

Kommentarer
Postat av: Frida

jag tycker att du ska berätta lite mer om gustaf och vad ni egentligen har för relation till varandra. lite djupare om det hade varit väldigt roligt att läsa :DD

din blogg är jättebra men lite djupare saker hade den blivit mycket bättre

kram!

2010-08-10 @ 00:48:45
Postat av: Oliwia

jag håller med frida! ;)

2010-08-10 @ 23:06:31
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0