you belong to me


coowlingh utanför maxi

"här har jag aldrig cyklat innan!" sa vi i mun på varandra

helsingborg ♥

nyckelflaggorna, aka mina och veras flaggor

första flaggan är estland har jag lärt mig, stoooooolt

random människa: "vilken flagga är det du tar ner nu?" vera: "eeehmn... *tittar på flaggstången* irland!!"

random människor: "nej men gud vad smart!" "ja, visst är det smart!" "himla smart ju!" "är det ert sommarjobb?"

mobbelobbe och paggelicious på brooooon

MH!

sötizzzar

flaggmänniskorna minus påke

"sesam, öppna dig!"

solnedgång

denna bron tycker jag om och här nedanför ekar det roligt

mumsi

"meeeen viiii ska ju köpa gooodiiiiis!"

norra hamnen, hit ska jag flytta när jag blir stor

molly pajade sina skor och sen fick jag gå runt i dem. titta noga på min söta bränna på fötterna

Pjoooh, det där blev många bilder minsann. En helt sjukt fin kväll var det igår som ni ser, idag är det bara en massa regn. Fikan med Fiona blev ett McDonalds besök och sen träffade vi Johan och Viktor lite. Trevligt var det iallafall och sen skulle hon på träning så då åkte jag hem, och har haft storstädning och varit duktig. Hittade även en försvunnen kofta bakom en byrå, trevligt. Nu vet jag inte riktigt vad som händer, men det blir nog Snabba Cash lite senare iallafall. Puss.

Kommentarer
Postat av: Louise

Härliga bilder. :) Du, snart ska vi till Ullared! :D :P

2010-08-10 @ 17:16:01
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0