you don't have to wait


thailand

Hemma och sliten som bara den. Tiden har gått väldigt långsamt men vi har endå haft ganska roligt och det känns som att man har känt klassen (iallafall en del) väldigt mycket längre än fyra dagar. Första natten regnade det in i tältet och då sov jag ungefär tre timmar och nu inatt har det varit bättre, sov nog sex till sju timmar men det har varit så galet varmt. På dagarna har vi gjort en massa samarbetsövningar och lekar och så, förresten så något sjukt är att vi har fyra Sebastian i vår klass. Men jag tror att detta kan bli riktigt bra med klassen och så, hoppas det :) om tre timmar och 20 minuter ska jag träna och innan dess måste jag nog sova lite annars kommer jag aldrig klara det. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0