andra advent



Tittar ut genom fönstret och ser snön vräka ner, och kan inte låta bli att sakna en mysig vårkväll som den på bilderna... Halmstad i maj.

Helgen har varit g r y m t bra! Massor med gymnastik, en del som har varit väldigt fint men förvånande många som har failat faktiskt. Idag (killarnas och finalen) var det riktigt fint iallafall, och grattis Höganäs till ett väldigt välförtjänt guld! Dessutom fick jag träffa min fiiina bästavän igår och det kan jag leva på ett tag också. Inatt har jag och Hultberg sovit hos Vevve och vi har haft kul som vanligt, spelat in en massa filmer och sånt, haha! Och sen ska helgen avslutas bra också, min pöjke kommer hit och tittar på en film eller något med mig om en stund, mys. Imorgon blir det tillbaka till verkligheten och en fullspäckad vecka. Vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: V I L M A

tränade i trupp :)

2010-12-05 @ 15:19:11
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0