bloggtips

Nu när jag redan har berättat om min dag har jag egentligen inget speciellt att skriva så istället tänkte jag tipsa lite om några bra/fina bloggar som jag brukar titta på.

Egoina såklart! Oslagbar, världens bästa blogg. Blir alltid så glad av att titta in där och bli fullproppad av en massa av hennes energi!

Othilias, sjukt härlig tjej som tar riktigt fina bilder. Spontan, härlig och glad blogg.

Madde Modig och Ronja, (vars en blogg men de är ganska lika) två tjejer som bor i/runt Helsingborg och har gått media på Filbornaskolan, riktigt fina bilder som jag kan sitta och titta på hur länge som helst ibland. Sitter man och tittar på någon av deras bloggar för länge blir man typ indragen i deras värld. De är bästa kompisar också, dessutom.

Vendela Hugossons blogg är sjukt fin och jag vet inte egentligen vad det är som är så bra med den men jag vet att jag tycker den är så himla fin och allt är så fint. Hon är dessutom en väldigt fin person som jag saknar ganska mycket japp. ♥

Så nu får ni kolla in dessa fem bloggarna om ni inte redan brukar göra det! Jag läser såklart även många fler av mina vänners bloggar och ganska många foto/vardagsbloggar också men dessa är mina favoriter som utmärker sig mest. Puss

Kommentarer
Postat av: Vendela

Auw, fan vad fin du är och fan vad glad jag blev! Saknar dig med <3

2010-12-31 @ 00:18:54
URL: http://vendelahugosson.devote.se
Postat av: V I L M A

tack :)



gott nytt år! :D

2010-12-31 @ 13:49:28
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0