Dag 01 - Om mig

Jag tror att de flesta vet ganska mycket om mig redan. Linnea Öster, 16 år, Helsingborg. Går på Johannes Hedberggymnasiet på dagarna och tränar gymnastik på fritiden. Suck. Detta var svårt. Det som gör mig allra gladast är att umgås med människor jag tycker om, då kan jag vara mig själv. Som person är jag nog ganska utåtriktad, tycker det är kul att träffa nya människor om jag känner att det funkar, gör det inte det så håller jag mig till de jag känner. Jag älskar att skratta och försöker göra det så mycket som möjligt, varför inte ha kul när det är så himla kul!? Något annat jag tycker väldigt mycket om är att fotografera men det hinner jag tyvärr inte med så mycket... Det värsta jag vet är att sakna så mycket att man inte vet var man ska bli av och en annan sak jag hatar är att känna att man inte räcker till och inte kan hjälpa någon fast man så gärna vill. Vet inte vad mer jag ska skriva, undrar ni något får ni helt enkelt fråga. Kan bjuda på en grymt charmig bild på mig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0