Dag 02 - Min första kärlek

Vad finns det nu att skriva om detta då? Känner att det kanske var dumt att ge mig in på detta. Ahja. Min första kärlek är/var (hur man nu ska säga) Gustaf. Precis som de flesta andra har jag också "varit kär" när jag var liten men det räknas inte, för nu i efterhand förstår man att man inte var det. Som nog de flesta vet träffades jag och Gustaf genom gymnastiken och när vi fick en grupp med småkillar tillsammans hände det något. Och några månader senare blev vi tillsammans, kort sagt. På torsdag har vi varit tillsammans i nio månader och det är ganska länge och han är väldigt väldigt fin. ♥


Kommentarer
Postat av: Gustaf

tycker du är väldigt gullig älskling!! <3

2010-12-26 @ 18:55:17
Postat av: Louise

Va? Jag har missat att du skaffat kille Linnéa. Vad roligt! :D

2010-12-27 @ 20:31:00
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0