Dag 03 - Mina föräldrar

Jag bor tillsammans med båda mina föräldrar, min mamma Malin och min pappa Benny. Jag tycker inte att jag är speciellt lik någon av mina föräldrar men pappa säger att jag är jättelik honom när han var liten, men en gång när jag och mamma var på stan träffade mamma en hon kände som tyckte att jag var jäääääättelik mamma. Så jag vet inte riktigt. Mina föräldrar gillar att resa och det har jag fått från dem, om det är någon som inte vet så tillbringade vi bla ett halvår i Thailand/Malaysia/Australien för snart tre år sen. Båda mina föräldrar gillar också att träna, pappa tränar kampsport (fullt normalt för någon i hans ålder ohja...) och mamma tränar på gym eller springer i skogen. Pappa brukar alltid köpa en massa dyra saker som han aldrig använder sen och mamma är ganska tvärt om. Mina föräldrar är väldigt bra endå mhm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0