JUL -10









Lite bilder från lillejul + julafton. Bild 2 är grötpaketer, vi har alltid typ 100 små paket istället för ett till gröten (på lillejul hos mormor) och så öppnar vi i tur och ordning och sen byter man. Sjukt kul. Är riktigt nöjd med mina julklappar från själva julafton också, orkar inte ta bild på allt men jag fick väldigt mycket smycken och kläder, och sen ett bäddsett, morgonrock, headset, datorfodral, nagelsaker, hål i öronen (har redan tre men ska ta två till!!!!), bodysplash och lite annat smått. Totalt 19 paket men vissa var fyllda till toppen med massa olika saker i. Och på tredje bilden ser ni mitt morgonpaket, finfint. Bilden med julklapparna under granen stämde inte riktigt heller för det kom fler paketer efter det också.

PS. Det jag skulle ha gjort idag failade ganska så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0