skoldatorn = inga bilder datorn

Idag har jag hunnit med 3,5 julkappar, sjukt gött endå. Just nu sitter jag med mina hemtentor igen och funderar på hur många timmar jag har lagt ner på detta, suck. Sjukt många. Ikväll blir det julknytis hos Amalia med alla vanliga familjer, mysigt! Och imorgon ska jag och Vera träffa vår nästkusin Sophia från Australien, ska bli riktigt roligt det med. Om sex dygn har Kalle Anka precis börjat. Puss

haha, fay, jag har inte en susning om vad det där var för ett konstigt inlägg du hittade, men det var lite roligt faktiskt haha. saknar allt sånt :(

Kommentarer
Postat av: fay

hahahaha nää så jävla random...sakna 9:6 :( kom till kim ikväll!!! <3

2010-12-18 @ 18:28:11
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0