å l i v i j a o c h l i n e a e b e s t



Mattelektionen gjorde min dag idag. Eller Oliwia, rättare sagt. På matten.

Vi hade genomgång, och det var sånt med rymdgeometri.

Per-Axel: Vad ska vi göra med alla som säger centimeter tre istället för
kvadratcentimeter?
Jag: Kasta ut dom, genom fönstret! Oliwia, då blir du utslängd, hahaha.
Oliwia: Men det blir ju du också, du har sagt det hela tiden!
Jag: Då blir vi utkastade tillsammans, vi får dö tillsammans!
Oliwia: Jaaa, som dom i lejonbröderna! Eller... Bröderna lejonhjärta
menar jag. 
Jag och Oliwia: HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Sen tappade jag min mattebok mitt i skrattanfallet, så skulle jag ta upp
den men det gick nästan inte eftersom jag skrattade så mycket, och när
jag väl fick upp den tappade jag miniräknaren och allt blev katastrof...
Övertrötta? NEJDÅ! Varför skulle vi va det? Haha, sista lektionen och allt.
Aja, sjukt roligt var det iallafall, du är så jävla bra Oliwia :D <3

Kommentarer
Postat av: Oliwia

hahahahahahah bäääst ;D<3<3

2010-02-16 @ 17:14:14
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0