d a g e n i b i l d e r



På vägen dit. Fiona och Fay är sötast. Tror att dom båda älskar denna
bilden också om jag ska vara ärlig.



Mat, något kul har nog hänt. Oliwia, Elin och Fay. (Johan i bakgrunden)
Alla åt lite av allas mat typ, och jag brände mig väldigt mycket på tungan,
det gör fortfarande ont.



Dagens sötaste bild, kom vi överrens om. Jag och Oliver.



Också ganska söt, på mig och Fay.



Fiona, jag och Oliver. Får bli sista bilden. Vi skulle åka därifrån halv tre,
då var vi klara och satt i bussen och allt. Tio över kom de sista så vi
kunde inte åka förrens dess, sådär kul. Jag var sjukt trött och sov nästan
hela vägen hem. Men det har varit sjukt roligt, tack alla som har
gjort denna dagen till vad den blev. Och lika roligt som förra året
var det nog nästan. 9:6 är världens bästa klass. Hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0