d e l p r o v a k l a r t


Två år sen prick, första gången på Koh Rok.

Nationella läsförståelsen avklarad, gick sådär. Det var sjukt lite tid och
det var svårt också, jättejobbigt. Men det finns inget att göra åt det nu,
så vi får helt enkelt bara se hur det går. Sen hade vi uppspel på franskan,
det gick iallafall bra och Liz tyckte att vi var jätteduktiga.

Farmor var här när jag kom hem, när jag var liten och Albin lärde sig
krypa så var jag tydligen elak. Jag trampade honom på ryggen så han
ramlade och sen sa jag att han var en jävelunge. Hahaha.

___
frida och shiralee, allt. <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Saknasaknasaknasakna <3

2010-02-10 @ 09:40:45
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0