d e t v a r b l å h i m m e l i d a g i a f



Nationella imorse, aah! Fast det gick nog bra iallafall, jag valde ämnet
"Allt är möjligt!" och skrev om när jag började i elit. Lite dålig fantasti,
men ja. Blev klar typ en timme innan den skulle lämnas in så jag satt
och läste igenom den typ tusen gånger och sen satt och stirrade ett tag.

Efter skolan lekte jag med Frida :D sjukt längesen, jag och JP färgade
hennes hår, nu är hon redhead! Inte för att jag hann se hur det blev men
ska få se bild snart och jag är säker på att det blev skitfint! Om någon
behöver hjälp med att färga håret (helst rött) så ställer jag och JP upp!

SNÖN KAN FÖRSVINNA NU TACK! ORKAR INTE DETTA SKITET LÄNGRE!
Det var allt för mig, tack och hej. Skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: frida.

hahahaha, helst rött ;)

tack för att du färgade det och tack för idag!

iloveyou <3<3

2010-02-11 @ 20:41:50
URL: http://speakingminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0