e f f e k t i v a j a d å å å å



Efter skolan idag stack jag och Fiona ut till Väla/IKEA/Mio. Vi kollade på
saker till "Mitt hem" och det var två saker vi åkte dit för att köpa, och
den ena glömde vi. Lyckat. Fiona fick iallafall köpt en penna till imorgon.
Men något att äta och dricka, det har vi inte nej. Uppsatsen, nationella
provet i svenska är här. Den som man har tänkt på så länge, varit så
nervös över. Imorgon händer det, på riktigt. Usch. Jag är nog nervös
iallafall. När jag kom hem stack jag och Vera ut och sprang en runda
iallafall, det var starkt jobbat måste jag få säga själv. Jobbigt, också.
Vi är stolta över oss själva alltså. Ikväll SKA jag sova tidigt. Skriver
kanske något mer sen, puuuuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0