e n v ä l d i g t b r a l ö r d a g


Frida, vet du? Tjejerna tyckte vi var lika på denna bilden. Eller jag tror
det var Johanna som sa det, men endå. Så jag bara nej, det är vi väl
inte? (för jag menar, var är likheten?) så hon bara joo, fast du är lite
bekare. Hahaha. Hon är för söt.


Igår åkte vi skridskor i skolan, det var fetttt kul faktiskt. Vi hade matte-
diagnos också, det gick rätt bra på den och på kvällen var det tjejerna
och sen träning, stackars Flipps. ♥ Träningen blev dålig.

Idagens var man uppe med tuppen, kollade på JNM kvalet i Höganäs,
med Fiona och Alice. Och Höganäs vann! :D sjukt roligt! Det är nytt
reglemente och skit, så deras slutpoäng blev något med 45, fattar
ingenting men det lär man väl sig så småningom. Vi tyckte dock att
vi precis har lärt oss hur det gamla fungerar, och då byter man? Aja.

Sen blev det en tur upp till gh, tränade killarna som också ska ha två
lag på trekampen! Kuligt. Vi var fyra stycken down men fick lite hjälp.

Nu på kvällen har det varit överrasknings tjejmiddag för Clara som har
fyllt år, riktigt kul! Det var jag, Vera, Amalia, Rebecca, Josse, Isabell,
Erica, Ellen, Hanna, Sofia och Matilda. Och Clara såklart. Vi åt på Haket,
sen gick vi runt lite och köpte glass osv. Himla trevligt var det iallafall,
kul att träffa hoppreparna igen + lite nytt folk :)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, träning söndag morrnar klockan
tio är inte att leka med. Och efter träningen ska jag och Ida och kanske
Ebba och Kajsa stanna kvar typ en halvtimme och hoppa trampoliin :D


Kommentarer
Postat av: frida.

haha, aww, gulligt johanna!

hoppas att det gick bra ändå, stackars flipps! :(

<3<3

2010-02-08 @ 14:17:42
URL: http://speakingminds.blogg.se/
Postat av: frida.

haha, aww, gulligt johanna!

hoppas att det gick bra ändå, stackars flipps! :(

<3<3

2010-02-08 @ 14:18:02
URL: http://speakingminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0