g l a d a l l a h j ä r t a n s d a g


gammal bild, ni har säkert sett den innan också.

Helgen har varit riktigt bra. I fredags efter skolan spenderades tiden fram
tills att vi skulle till Haket och äta med truppen tillsammans med bästa Alice.
Sen åt vi då, väldigt mysigt, fast vi tyckte lite synd om alla andra som var
där för vi var ju inte direkt tysta om vi säger så. Sen gick vi bort till bion,
flippade och sjöng en massa på vägen dit. Filmen vi såg var då Avatar i 3D,
jag tror att den var bra, eller det var den rättare sagt men jag somnade en
stund där i mitten, hur man nu lyckas med det. Efter bion åkte jag, Jenny,
Alice, Vevve och Hultberg hem till Hultberg då och sov där, sjukt roligt hade
vi. Filmerna som Jenny spelade in var ju grymma.

Efter några timmars sömn med halvt täcke så gick vi upp, handlade, åt osv
innan det var dags att sticka till gh. Träning 2-8, gick väl sådär men det var
kul iallafall nästan hela tiden. Det finns vissa människor man alltid har roligt
med, och mina söta träningskompisar är några av dem. Tack för allt alla! ♥

Idag har jag varit duktig, städat som en dåre och sen fikat en massa, det
kanske inte var riktigt lika duktigt dock. Gott var det iallafall men nu är jag
mätt som... Ja, något. Funderar på att kolla på en film eller något nu, kanske
ps i love you, det var längesen. Passar ju bra nu på alla hjärtans dag och allt.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0