h j u l n i n g a r i v i t a k l ä n n i n g a r



Vera och Amalia har nu åkt till Teneriffa. Om jag är avundsjuk? Ohnej,
varför skulle jag vara det? Jag som äääälskar snö... Och det snöar för
tillfället, blir så glad varje gång jag tittar ut genom fönstret. -.-

Gårdagen hos bästa var lika bra som det alltid är, en himla massa prat
blev det och även film - catwoman, väldigt bra. Imorse gick vi upp och
sjöng för Lill och Julia som fyller år, grattis! :D och sen stack till gh. Vår
nya styrka håller på att döda mig långsamt, på riktigt.

Ikväll blir det film med en massa gympafolk hos Rasmus, kommer säkert
bli roligt det med. :) riktigt gött med lov nu, har dock nästan bokat upp
alla dagar redan. Men aja, det är så det ska vara. Nu kommer Alice snart
hit så jag får ta och sätta lite fart. Pusssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0