h u r j ä v l a m y c k e t s n ö f i n n s d e t ?



Dumma dumma snö, snälla snälla försvinn! I hate you!!!!!!!!

Ja, hej. Idag står plugga på schemat, riktigt segt men så är det, har ju
trots allt knappt pluggat en enda gång på hela terminen. Nästa vecka är
det iallafall lov och vi taggggar. Någon som vill hitta på något riktigt skoj?
Synd att alla lov inte är sommarlov och nio veckor tycker jag nog, men
en vecka är bättre än ingen vecka iallafall. Dock betyder lov att det är
mycket plugg veckan innan och det gillas inte så mycket.

En liten kul sak om någon är intresserad, jag står längst fram hela tiden
i friståendet! :D vilket betyder att jag ska göra min hjulning bomflickis
längst fram, katastrof, hahah. Men det får gå som det går helt enkelt.

Det är tisdag idag, bara så alla vet. Och jag saknar fysen sjukt mycket.
Hade varit riktigt gött med en sån träning idag, känna sig duktig hade ju
inte suttit helt fel faktiskt. Imorgon blir det förhoppningsvis ut och springa
med Vera iallafall, om inte den äckliga snön sätter stopp för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0