m e d f i o n a



Fiona är här nu, vi pluggar för fullt och sen ska hon sova här, eftersom
det är världens snöoväder så hon kommer typ inte hem, men det är
nice! Att hon inte kommer hem alltså. Snön är inte nice alls och det vet
ni nog redan att jag tycker.

Idag har det inte hänt mycket, vi bestämde klasströjorna, kommer bli
fula, för folk röstade på fel tryck. Ganska för många röstade ganska för
fel så ja. Sen har alla bara varit allmänt störiga, men det får man väl
stå ut med om man går i 9:6.

Nu ska jag vara duktig igen. NO-prov om arv och gener imorgon, plus
franskaglosor och sen måste jag hitta fakta om min fransktalande person
till examensarbetet i franska också, jag ska ha Coco Chanel. Måste
bara berätta också, att imorgon ska Fiona och tre andra gf idrottare
provträna hos oss, sjukt kul :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0