n u b ö r j a r l o v e t p å r i k t i g t


Uppvisning på sundstorget för några år sen, vi dansade maskdansen
och körde matta, plint och trampett tror jag. Det regnade som fan och
vi fick byta om inne på dunkers. Haha. Och sen blev vi målade i ansiktet
också har jag för mig.

Igår såg jag att jag hade skickat 5050 sms sen jag fick mobilen vilket
är mindre än en månad sen, jag fick världens panik men nu har jag
kollat allt och det är ingen fara eftersom fakturan kommer den fjärde
och det är sen den det räknas, så jag har ungefär 2000 kvar nu på elva
dagar vilket jag förhoppningsvis klarar, annars är jag ju fett dålig.

Nu är jag iaf vaken, men väldigt trött. Ligger i sängen med laptopen i
knäet, men borde börja fixa mig soon. Ska ju leka med Frida och Julia
idag igen :D synd att Klara är på semester, annars skulle vi ha varit
med henne också nu på lovet men det får bli en annan gång. Äh nu
orkar jag inte skriva mer.
Vi hörs ikväll, förmodligen inte innan. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0