o n ö d i g t b a b b e l g o d n a t t


Jag saknar en sån här helg, <3

JAG HATAR SNÖ
JAG HATAR SNÖ
JAG HATAR SNÖ
JAG HATAR SNÖ
JAG HATAR SNÖ
JAG HATAR SNÖ
JAG HATAR SNÖ
JAG HATAR SNÖ
JAG HATAR SNÖ
JAG HATAR SNÖ
JAG HATAR SNÖ
JAG HATAR SNÖ
JAG HATAR SNÖ


Nu vet ni det också ja. Imorgon efter skolan blir det Väla med Liwisen.
Hur b-b-b-bra som helst alltså. Fast först ska vi genomlida fyra lektioner.
Förresten, så gick nog engelska uppsatsen faktiskt bra idag, mer vågar
jag inte säga innan jag får tillbaka den. Förresten så har vi inte haft ett
enda prov sen jullovet. NICE. Men nästa vecka är det nationella i svenska.
Idag fick jag reda på vad temat betydde, kan ju vara bra att veta det.

Jag önskar att jag hade träning varje dag. GYMNASTIK!!!!!!! <3

Kommentarer
Postat av: frida.

jag kommenterade detta inlägget för längesen men det verkar inte ha kommit upp så jag gör det igen! ;)



haha, spökbilden! ni är så snygga! :D

jag saknar också det, måste bli av, väldigt snart!

<3<3

2010-02-08 @ 14:20:38
URL: http://speakingminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0