r o l i g a s t e d a g e n



Dagens roligaste; KURRAGÖMMA PÅ SKOLAN! :D sjukt roligt var det,
alla lärare skrattade åt oss och vi sprang runt som tokar och gömde oss
på alla möjliga och omöjliga ställen. Jag försökte komma ner i den
papperskorgen där man slänger sånna vanliga papper men kom inte ner :(

Sen innan mötet skulle jag och Oliwia stå och öppna porten för alla
föräldrarna, där stod vi och sa: "Hej och välkomna!" till alla föräldrar,
och vi sa det i takt på slutet. Skillssss.

En annan kul sak som hände idag var när Fay skulle redovisa sin spanska
för oss när vi satt och väntade på Fiona som städade, filmbevis finns
dessutom, och man skrattar när man ser det, lovar jag. Hon fattade inte
ens att jag filmade. Efteråt frågade hon: "Var det för att du filmade som
den lampan lös?" hahaha, du är för söt hjärtat.

Det blev alltså en kul eftermiddag på skolan, fast mycket av tiden blev
spenderad på mcdonalds också, smart som Fiona är hade hon glömt sin
mobil på skolan, när hon kom på att den var borta sa hon: "Nu får vi snabba
oss att gå och köpa glass, sen får vi gå till skolan och leta upp den."
Mest för att jag har världens bästa vänner. FionaFayOliwia, älskar er sjukt
mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0