s e n a s t e d a g a r n a



jag har varit dålig på att uppdatera, eller dålig är väl bara förnamnet
men ja, iallafall. de senaste dagarna:

onsdag: familjedag, vi var i malmö och gjorde någon trekamp, sen åkte
vi till nova lund, träffade shiralee där och saknad som fan var hon, den
dagen fick jag rymdskor, myströja, springbyxor och en jacka. på kvällen
kollade jag på os, helt sjukt.

torsdag: vaknade ett, åkte till stan och träffade elin, råkade träffa vevve
lite snabbt också, riktigt glad blev jag. vi köpte present till fiona och sen
åkte jag elin och frida hem till elin, jag diggar elins lillebror fett mycket,
han är sjukt ball. sen stack vi till fay där hon och oliwia var, fixade skylt
till fionas överraskning och slog in paket, kollade film osv.

fredag: åkte vi hem till fiona och kidnappade henne vid tolv, sen gick vi
runt i stan med henne och hon såg ut som, jag vet inte vad, men kul var
det iallafall, sen åt vi på haket och efter det stack jag och alice hit, sen
till henne och sen till träningen. vevve var där och hon, jp och alice var
det enda positiva.

lördag: idag då, sitter fortfarande i pyjamas och har inte ätit frukost än,
ska till gh sen och träna killarna och prata med per. får väl se hur det
går, förhoppningsvis bra och hoppas att vi kommer fram till något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0