s v a r t v i t t









1. Vera och Agnes hos Gunnel i somras
2. Julia igår, sååå vacker den tjejen är
3. Typ somras, en dag när jag saknade Frida
4. Världens sötaste lill-Frida förra sommaren
5. Bomflickis, jag, Stora Hult med F&F
6. Albin, jag, mamma i Australien
7. Jag, i Stockholm i somras

Blahalala, jag är riktigt äckligt uttråkad, drar snart av mig håret -.- fast
jag och Frida håller på med hemliga planer och det är niiiice. Fina planer
som ska gå i uppfyllelse (a) haha, nä jag pallar inte mig själv ens. Frida
du är min värld, älskar dig som fan. Det vet du redan.

Kommentarer
Postat av: frida.

hahaha, "som ska gå i uppfyllelse", good luck! :D

du är mitt allt.

älskar dig som in i svärord.

2010-02-24 @ 21:26:31
URL: http://speakingminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0