t v å d a g a r k v a r a t t s t å u t n u b a r a



Hur länge kan man trycka på "registrera senare" när man öppnar photo-
shop? Jag har gjort den i typ över ett år nu och det funkar fortfarande
för jag orkar aldrig fylla i allt, haha. En bild från idagens iallafall, kändes
som att det var längesen jag ens höll i en riktig kamera. Har blivit bilder
med mobilen på senaste, dåliga bilder alltså.

I skolan var det väl lugnt som vanligt... Hela förmiddagen diskuterades
provmiddag men inte mycket blev bestämt, himla skön start på dagen
iallafall, och lektionerna efter lunch var inte heller så ansträngande. Plus
att jag sov nio timmar inatt så nu är jag inte ens trött. Blir dock inget Vera
idag heller, hon skulle ner i stan nu först och vi ska hem till farmor och
äta ikväll så det blev lite tajt i tidsschemat. Efter lovet får det bli som vanligt
igen, för då börjar Grey's Anatomy igen :D saknar det som tusan.

Nu får det la bli lite plugg då, även om det hade varit tusen gånger roligare
att redigera bilder, vilket jag heller inte har gjort på sjukt länge. Skriver
mer senare iallafall, pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0