v ä l a d a g


Väla med Fiona och Oliwia idag! Sjukt fruktansvärt underbart b-ä-s-t!
Bara för att de är så himla bra. Kanske vi saknade Fay lite bara. Fick
iallafall en hel massa med mig hem, byxor, blus, klämma, strumpebyxor,
knästrumpor och present till Alice. Och jag är nöjd som bara den, älskar
allting! Riktigt härligt att känna så. Oliwia är söt.

Oliwia (kan tänka mig att hon sa typ såhär)
: Hej, vi stannar här ett
tag till och tar tåget hem sen, men vi kan hämta våra saker nu.
Någon hon kände: Har du pratat med mamma så hon vet om det då?
Oliwia: JAAA.
Den andra igen: Är det verkligen säkert? Så hon inte undrar var du blir av.
Oliwia: Jaaa, det har jag, Fiona, viiisst, visst har jag det?

Haha sötunge. För egentligen skulle de åkt med någon hem, och hela
tiden under detta samtalet hade Oliwia sin nya skrikrosa mössa på sig
och hon gjorde sure-söt-minen. Tack för idag tjejer, ni är oslagbara.

Vår söta lilla prinsessa
Kläderna jag köpte

PUSS

Kommentarer
Postat av: Oliwia

hahahahahahahahahahahahahhaahah! ;D<3

2010-02-04 @ 20:57:38
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0