a l i c e j a g ä l s k a r d i g b ä s t a v ä n



Jag vet att jag inte har skrivit på sjukt länge men det har inte funnits tid
alls. Och jag tänker inte skriva något om alla dagarna som har gått för
det orkar jag inte heller. Har iallafall fått min bebis, och jag älskar den
sjukt mycket. Har skickat 288 sms sen jag fick den igår, hehe upps. Idag
har det iallafall varit träning och det var hemskt. Och bra också, på ett
sätt. Sen har jag varit hos Frida och tittat på Pippi. Imorgon är det måndag
vilket betyder helvetesdag, usch. Ha det fint pusshej vi hörs när vi hörs.

Kommentarer
Postat av: vera

sv: japp, sjävfallet! :D

& du? har du fått ny mobil????? :o

jag måste få se den isf! :D<3<3<3

2010-01-25 @ 18:06:43
URL: http://veiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0