å n g e s t å n g e s t


ida, sommaren 2008

Igårkväll blev det film hos Kim med Fiona, Elin, Oliwia, Oliver och Oscar,
väldigt trevligt :) det hela började med att vi typ yrade bort oss totalt så
till slut fick de komma och hämta oss för annars hade vi aldrig kommit
fram kan jag lova. Vi kollade iaf på inglorious bastards, den var säkert bra
men vi hade typ noll fokus på filmen, men ibland fick alla sånt ryck och
skulle kolla och försöka hänga med men det gick sådär, haha. Och så
sjukt roligt det var på väg till bussen när vi skulle hem. Tack för kvällen
alla!

Och sen imorse var det träning som vanligt, dog litegrann på styrkan
och spurterna eller efteråt rättare sagt. Jag och Hultberg är sjukt bra kan
alla få veta. Efter det har det varit kalas för kusin Marcus som har fyllt
nio, grattis! Måttligt mätt är man efteråt, det lovar jag.

Förresten, jag bekräftade min gymnasieansökan innan! Det blev som det
var tänkt även om jag nästan ändrade mig på slutet bland andra och
tredje, men orkade inte sen för jag hoppas ju på att komma in på mitt
första. Så det blev alltså sos som första, campeon andra och media/gympa
som tredje. Men det var läskigt att trycka på knappen och att skriva under
papprena. Nu är det gjort! Och Fredrik, min kusin som är typ... 27 nånting?
Han sa att när jag söker till polishögskolan så ska vi söka tillsammans, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0