b i l d b r i s t !

 
...men det fick bli denna, eftersom jag saknar Thailand och Lydia, plus
att jag kommer ihåg denna kvällen rätt tydligt, vi var nere på stranden
en massa familjer, bland annat våra tre men sen Victor&Eric och några
andra tror jag. Vi sprang runt och höll på och lekte en massa, körde lite
gympa och så. Sen gick vi tre upp till oss på Baahra och gjorde armband,
som ni nog ser på bilden. LuddeMobbeLelle, fy vad jag saknar ♥

Dagen har varit sjukt seg, verkligen. Vi började iallafall läsa en ny bok
på svenskan, den heter Två hus vid slutet av en väg. Det är en sån djup
bok, men det gillar jag. Ska nog fortsätta lite ikväll fastän jag redan har
kommit längst (tror jag). Författaren kommer och föreläser för oss den
tredje mars och det ska bli riktigt roligt. Kommer säkert skriva mer om
boken här, när jag har kommit lite längre. Och alla ni som inte har läst
Dansar Elias? Nej. Ni måste göra det, den är så grymt bra, antagligen min
favoritbok.

Nu får det bli lite plugg, engelska och matte har nog första prioritet men
jag hade väldigt mycket hellre fortsatt med Mitt hem, fast det ska ju inte
lämnas in förrens om jättelänge och vi drar igång med det ordentligt
imorgon så jag väntar lite med det. Puss.


Kommentarer
Postat av: cassandra

sv: tack så mycket gumman!

jag saknar dig med <3

2010-01-24 @ 21:08:18
URL: http://cassandrastridhh.blogg.se/
Postat av: Louise

vet du?! ;D Vi har köpt en massa mer pärlor och band i Bankok! ;D <3

2010-01-25 @ 14:16:44
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0