d å l i g u p p d a t e r i n g i k n o w

Ingen bild heller, för det ville den tydligen inte. I fredags hade vi världens diskussion med en lärare, vi var typ hälften av tjejerna i klassen som stod och nästan skrek. Blir arg bara jag tänker på det, fattar inte hur en person kan vara så enormt... Ja, något. Efter skolan var det gh, duktiga småtjejer som ska tävla vårklassen i mars, och sen hade vi lekträning typ, eller tävlingar, samarbetsövningar, vad man nu vill kalla det. Himla roligt var det iallafall och sen fick vi köra lite varv, körde inte så mycket. Men vår nya trampett har kommit! LOVE IT!

Igår hade jag sovit hos Vera och Agnes, dagen spenderades i Malmö med dem, väldigt mysigt. Fick inte så mycket med mig hem men en kjol, ett block och två par trosor blev det iallafall. Blocket var världens finaste skriva av sig block som det stod "I ♥ SECRETS" på. Kvällen blev hos Vera och Agnes igen, vi pluggade och var duktiga, Vera och jag kom på att vi kanske skulle söka till tandvård istället. Yeah right.

Idag var det upp tidigt, åkte till gh där vi först åt frukost tillsammans och sen tränade. Massa stationer, jag gillar det faktiskt. Kajsa och jag kom fram till det, att stationer är sjukt bra. På slutet körde vi massa styrka och sen pressade splitt och spagat, mina ben skakade riktigt mycket och jag kunde knappt gå. Träningsvärk imorgon jadå, fortsättning följer.

Och nu har jag en massa jag måste ta mig igenom på bloglovin eftersom jag inte har suttit vid datorn ordentligt på flera dagar, så jag ligger lite efter på den fronten.

Idag kommer våra Spanienbiljetter förhoppningsvis bli beställda! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0