a g n e s b a r a l j u g e r

Det viktigaste jag har gjort idag är att fläta Veras hår. Ni märker alltså
att uppvisningen blev rätt fail för min (vår?) del. Bryr mig inte speciellt
mycket, men måste nämna att plintserien som turn körde var himla kul.

Igår kom Vendela och Shiralee hit, sen var vi i Höganäs och kollade på
deras julshow, den var ju bra och så men rätt mycket sånna småttingar
som var lite halvtråkiga att titta på, men jag och Vendela tänkte sno typ
fyra, men brandlarmet gick aldrig så vi fick ingen chans. Hade iallafall
det hur bra som helst med mina favoriter. Allt var som det brukar alltså.
Plus att bara så alla vet så gillar jag Shiralees fjortistång.

Imorgon blir det ledarmöte på Lingvallen, dööööö. Förra året var det sjukt
kul men det va på kvällen, för då sov vi där och sånt. Jag behöver sömn,
inatt blev det typ 4,5 timme. Och jag måste alltså upp tidigt imorgon, inte
jääätteokej. Tänker inte lova att gå och lägga mig tidigt idag för det blir
aldrig så när jag säger det. Men endå. PUSS.

Kommentarer
Postat av: vera

fin bild. och ack så klok förtext! :)

& tack för flätorna söte <3

2010-01-10 @ 01:29:06
URL: http://veiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0