g o d n a t t s o v s ö t t



Det finns 80 inskrivna killar som ska gå i minisar pojkar, ja... Idag var
där ungefär hälften och det gick bra, men det kommer ta mig några
veckor att lära mig alla namn eftersom jag kunde kanske 20 sen innan...

Träningen var skitkul, älskar verkligen det friståendet och vill tävla på
det så sjukt gärna, tänker göra allt allt allt för att komma med! Kommer
nog dock innebära riva ner hela mitt rum, dansa i skolan osv, men vafan,
man måste ju kämpa!

Sen tänkte jag berätta också att älskling har gått ännu mer sönder nu,
ovansidan kan man nästan lyfta av från undersidan. Lyckat. Men snart
ska den nog få vila i frid, förhoppningsvis blir det ny i helgen eller nästa.

Och en sista sak, att jag har blivit helt läskigt besatt av Paparazzi med
Lady GaGa, helt sjukt, nog min favoritlåt för tillfället faktiskt. Aja, sovdags.
Puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0