i n t e o k e j

Igår blev det skridskor med Frida, börjar nästan bli bra nu ju, hoppppas
att vi ska ha det på idrotten sen så Mudde kan se hur bra vi är. På kvällen
sov vi där, kollade lite filmer från när vi var små och sånt. Bamse, asså
fy, nä men söta var vi iallafall, tur det.

Imorse ringde klockan halv nio, jättemysigt verkligen. Jag har varit med
Fay och Fiona i Fays sommarstuga och vi har fotat i snön och sånt, riktigt
härligt och bilderna blev bra med! Så fort Fay skickar kommer ni få se dem.
Sen pusslade jag och Fay jättemycket och Fiona satt och dog litegrann
eller nåt. Sen följde Fiona med hit men nu har hon åkt igen.

Ikväll ska jag sova tidigt. Jag lovar, eller jag försöker lova. Så trött som
jag är nu, det är verkligen inte okej. Imorgon kommer iallafall favoriterna
hit igen, tredje gången vi ses detta lovet! På kvällen blir det att kolla på
julshow i Höganäs, säkert bra. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0