k o h l a n t a v å r e n 2 0 0 8


Klara Linnea Lydia Molly Kasper Victor - Vi spelade kort vid massagen
nere vid Marina och fick haribo-godis och te av thaiarna, efter detta gick
Klara hem och berättade glatt för sin mamma om allt gott godis vi hade
fått, söte.


Emelie Jennifer Amalia Louise Linnea Elinore - Min första uppvisning på
vår skola (Lilla Svenska Skolan) igår var det precis två år sen. Någon
träning efter detta började Lovisa och Lisen också i vår grupp.


Linnea Lydia - På Ban Sawadee, Lydia kom till mig och vi gjorde nog
armband, haha. Det gjorde vi alltid. Och Lydia är sötast, så ni vet.


Linnea Albin Zebastian Deniz Zimone Izabell (tror jag) - Några dagar
var det sjukt stora vågor, syns dock inte på denna bilden men det var
en av de dagarna tror jag iallafall. Och ja, de fyra med z-namnen är
syskon ;)


Jennifer Louise - Vi var på utflykt med skolan och kollade på bland annat
gummiplantage, räkodling, massa frukter och sånt. Sånna väskor som
de har, sånna hade ALLA.


Eme Lis - En eftermiddag på skolan när båda våra familjer bodde på
Baahra så var vi och spelade pingis, fotade, gympade och massa mer.


Linnea Jennifer Alisa Louise Domenique - En annan utflykt åkte vi till
Bobo island alla i årskurs 5-9, vi var 17 stycken om jag inte minns helt
fel. Jag och Louise hoppade från en miniklippa och gjorde massa splitt-
hopp och sånt också.


Linnea Molly - Nog första dagen på Southern Lanta, vi har handstående-
tävling i poolen, det är Molly som är duktig och står med benen ihopa.
Hon vann säkert också, för hon kan typ hålla andan i 20 år.


Hejdå Koh Lanta, på denna bilden kramar jag Jacqueline och lilla Agnes
också om man tittar noga nere till höger. Ser ut som Izabelle som också
är från Helsingborg framför oss och Deniz i högra hörnet med flätor.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Svar: Tack så mycket!

2010-01-26 @ 17:17:36
URL: http://thedoors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0