o n ö d i g t v e t a n d e

 

Sitter här och äter frukt just för tillfället. Har inte gjort en enda nödvändig
sak på hela dagen men det var inget nödvändigt som behövdes göras så
då var det ju lika bra att skita i det. Men lite andra saker som har hänt:

1. Brandlarmet gick när jag var själv hemma och jag fick megamycket
panik, så jag ringde mamma och panikade och så ringde det på dörren
och tänk att mormor kom så lägligt, men det brann inte nånstans för vi
gick runt och kollade typ tio gånger.

2. Mamma köpte ett datorfodral till mig, wie, tack!

3. Jag råkade snurra in ett gummiband i sliden i mobilen och det sprack
så nu sitter det fast där och hela sliden är lite långsam och låter lite småkul
men annars är det nog ingen större fara. Det går inte att få ut heller.

Sen kanske det fanns lite nödvändiga saker att göra som jag inte har gjort,
tillexempel:

1. Packa skolväskan

2. Måla naglarna

3. Lägga in all tvätt i lådor och skåp

4. Städa mitt rum

Men det är kanske lite onödigt trots allt. Plus att jag har ångest inför att
börja skolan igen. Hoppas jag överlever. Bläckfiskpuss.

Kommentarer
Postat av: filippaa

fiin bild :) <33

2010-01-13 @ 22:55:58
URL: http://fliipps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0