p i p p i p o w e r h j ä r t a



Och nu kan man ett nytt fristående minsann, och jag verkligen älskar
det! Tävling den 14 mars och jag vill så fruktansvärt gärna vara med.
Träningen idag var alltså kul, jag, Vevve, Hultberg, Frick, Nathalie och
Kajsa dansade inne i spegelhallen, men snacka om att jag måste öva
på obliga och sånt.

Ja, iallafall. I skolan hände det inte mycket. Jag tycker att alla kan gå
med i gruppen på facebook "vi som hellre är smala och fattiga än tjocka
och rika", jag, Oliwia och Fay ska skriva nån typ debattartikel eller nåt
sånt om det och skicka in till hd, kommer säkert inte med men ja.

Jag har blivit muchos förkyld och ska hoppa ner i sängen snart, sällan
jag är sjuk helt seriöst, på sista tiden har det varit väldigt mycket.
Mindre än en månad sen sist... Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0