r u b r i k , j a j a



Och imorgon är det fredag igen, och heelg. Tjejernas träning börjar och
vi fortsätter på relationsveckan, skulle ha lekar och sånt om jag inte minns
helt fel. Mot killarna till och med tror jag.

Eftermiddagen idag tillbringades hemma hos Josse idag, himla kul att träffa
henne! Alldeles för längesen sist. Vi satt typ bara och pratade i flera timmar,
mysigt ♥

Vi skrev förresten in våra gymnasieval på den sidan idag, bekräftade dock
inte men det känns ändå (titta mamma, jag kan) bra. Ändrade faktiskt tredje
valet till media med specialidrott truppgymnastik på filborna istället. Vet inte
riktigt varför, men det kändes bra så. För att gå specialidrott måste man
fylla i en massa blanketter och grejer. Eller, en iallafall.

Och jag längtar till på lördag, för då blir det shopping i Malmö med mina små
favoritkusiner Vera och Agnes! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0