t r ä n i n g s v ä r k ? o h y e s



Skoldagen har mest blivit en massa prat om Spanien, jag längtar som
bara den! En vecka med världens bästa tjejer, kommer bli så grymt. Vi
ska bland annat bada och sola, shoppa, åka på vattenland, gå på tivoli
och säkert massa annat skoj, världens bästa avslutning på tre väldigt
bra år tillsammans. Jag älskar er tjejer, det vet ni ♥

Vi fick iallafall sluta 20 minuter tidigare så jag åkte hem innan jag ska ut
till gh igen, pappa är hemma och kan köra mig dessutom vilket är väldigt
trevligt. En station innan jag skulle hoppa av bussen såg jag att min söta
lilla Adrian var påväg hem så jag hoppade av tidigare och gick och pratade
med honom på vägen hem istället, mysigt! När han blir stor ska han gå på
något rymdgymnasie i Kiruna, bara så ni vet.

Nu ska jag gå ner och äta något, sen ska jag ha killarna för första gången
i år, den nya megatruppen minisar pojkar. Blir säkert bra. Sen är det
fristående för hela slanten, vi ska börja lära oss ett annat fristående som
elit har haft innan som är väldigt fint, det vi har nu gillar varken tränarna
eller vi gymnaster alls så. Latero. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0