t v å h u s v i d s l u t e t a v e n v ä g



Mår nästan helt bra nu, en helt total vilodag behövdes verkligen. Förkylningen
är väl inte helt borta men huvudvärken har faktiskt försvunnit så imorgon
är jag nog fit for fight igen, börjar bli uttråkad nu... Plus att jag saknar
mina små änglar, Fay, Fiona och Oliwia.

Jag läste en bit i boken innan, den vi läser på svenskan. Har läst ungefär
halva nu och börjar alltså komma in i den, även om den egentligen inte är
speciellt spännande eller fängslande så direkt på något sätt så fastnar man
endå på ett konstigt sätt, eller jag gör iallafall, så ikväll ska jag nog fortsätta
lite. Eller, ganska snart rättare sagt för klockan börjar bli mycket. Dock så
börjar vi inte förrens tio imorgon, onsdagar gillas alot, bara en lektion som
förstör. HK fram tills lunch, kan knappt bli bättre. Sen sv/so, ska vi skriva
klart vår insändare eller debattartikel eller vad det nu är och skicka in till
tidningen och sen engelska, pajjar ju hela alltihopan men det får väl
genomlidas två gånger i veckan och idag har jag ju trots allt missat en. (Y)

Annars händer nog ingenting alls imorgon. Lite matte ska väl göras på
eftermiddagen, och kanske återuppta onsdagstraditionerna, eller vad säger
du Vera? <3

Kommentarer
Postat av: vera

hihihi, tycker att dte låter fint! :*<3

2010-01-28 @ 22:24:28
URL: http://veiras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0