t v å t u s e n t i o


Bild från förra nyår, blev lite (väldigt) dåligt med bilder igår så jag får
kanske sno från Molly för det var nog hon som tog mest iallafall.

Kom hem vid halv tre inatt och kom i säng ganska prick tre. Vi hade
trevligt igår faktiskt, hände inte så mycket men endå. Hade hellre varit
hos Oliver med annat trevligt folk men det blev inte så, antagligen för
att jag frågade typ dagen innan och då hade vi redan bestämt för länge
sen vad vi skulle göra.

Så nu är det alltså nytt år då. Känns lite läskigt tycker jag och igår hade
både jag och Fay ångest för att nästan hela året var borta, men varför
det egentligen? För att vi inte hade hunnit med allt vi hoppades på att
hinna? Jag vet inte, 2009 gick fruktansvärt fort men jag tror nog endå
att jag hann med en hel del roliga saker även om skolan och gymnastiken
tog upp en väldigt stor del av tiden, mest den senaste terminen, det är
nog också den som har gått fortast. Jag hade nog kunnat sitta här och
skriva hur långt som helst och bara fortsätta på en massa men det kommer
ingen orka läsa så det gör jag nån annanstans och istället ska jag skriva
ett inlägg här efter om mitt år och vad som har hänt de olika månaderna
osv. Kommer snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0