h e j i d a g ä r d e t l ö r d a g


Agnes och Rebecca, sommaren 2008

GRATTIS ALICE BÄSTAVÄN PÅ FEMTONÅRSDAGEN IDAG! Love you. <3

Skoldagen igår såg typ likadan ut som vanligt. Vi hade en vikarie på
franskan för fjärde lektionen på rad, jag gillade henne. Sen var det gh,
träningen gick faktiskt bra och det var sjukt roligt, som vanligt. Faktiskt
konstigt att jag inte har träningsvärk idag efter att ha varit duktig på
styrkan med Jenny.

Nu ska jag snart ta ork till mig att resa mig härifrån, fixa till mig lite smått
och sen ska jag och Vera baka. Och hon måste ha vaknat, med tanke
på att hon precis skickade sms. Har fortfarande inga planer för kvällen
men om någon vill göra nåt, så smsa smsa smsa! Vi hörs senare. Puss.

Kommentarer
Postat av: Jenny

yäyä, vi äger f1 jävla mkt ollebolle! :D ♥

2010-01-30 @ 13:23:47
URL: http://beneni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0