v ä l d i g t o n ö d i g t



Vi var då på Lingvallen idag, gjordes inte mycket. Lite planeringar inför
termninen vilket vi redan hade gjort innan så det kändes lite så. Men
jag sa iallafall hejdå till Sara och Malin för fjärde gången nu, sorgligt.
Enda tills april ska de vara borta, nog säkert slutet med. Men jag hade
iallafall kul där med Sandra, Frida och Josse.

Nu tänkte jag berätta en rolig historia, (så kul att jag skrattade tills jag
ramlade ner i en klump på golvet.)
den handlar om Josefin när hon va
liten. Det var såhär att hon hade fått ett par nya skidor som hon
tyckte var väldigt fina. Hon hade tagit på sig dem och tänkte
gå in och visa sin granne hur fina de nya skidorna var. Hon
började traska och helt plötsligt så knäcktes den ena skidan!
Hahaha.
Roligaste idag. Tack, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0