dance with me





Tjosan, längesen sist nu. Men nu har jag flyttat tillbaka hem en vecka för tidigt för familjen kom igår, så nu ska jag skärpa mig lite. med bloggen Sen vi hördes sist har jag hunnit med en massa saker, bland annat så är bilderna från fredagens träning som började seriöst men som flippade ut totalt men roligt hade vi iallafall. Eira, Alice och jag. Efter det sov jag och Alice på hennes balkong halva natten och inne andra halvan, igår stack vi till stan med Eira och Gustaf och sen sov jag och Gustaf här. Ikväll blir det filmkväll här med lite folk och Alice kommer väldigt snart, nicenice :) imorgon börjar allvaret (jobbet) igen men det funkar good så det är okej och sen ska jag till Frida och Julia :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0