gonna be the one



Vi åt nere på Dunkers och sen gick vi bort till Gröningen och åt frozen yoghurt från Glassfabriken, mums! Just nu sitter jag och tittar på friidrotts EM men det ska bli en tidig kväll. Rösten är fortfarande kass och när jag har sagt några meningar på rad försvinner nästan alla ljud och dessutom strejkar örat också nu. Dock så får vi se om jag kan sova eller inte med tanke på att jag sov innan. Det ska bli riktigt kul med festival imorgon och träffa en massa folk, saknar bl.a Vevve och Hultberg galet. Och det var längesen jag träffade FFO och Alice med :(

Kommentarer
Postat av: fay

vänta, är det jag :P? <33

2010-07-28 @ 23:49:19
URL: http://faays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0