it's so good










Idag är jag frisk så då fick man passa på att hitta på roligheter! Sandra och Julia kom och hämtade mig, vi åkte till stan, åt lite på Mc, sen tog jag och Julia tåget med två luffare som vi hittade som hette Fay och Fiona. Vi åkte till Landskrona (jag och Julia då, för luffarna bodde i Glumslöv) och tog en buss till stan, gick in i tre affärer, tog bussen tillbaka till stationen igen. Sen tog vi ett tåg till Rydebäck och därifrån tog vi 219 till stan bara för att inte sabba ryktet liksom. Vi var bara snälla mot 219. Busschauffören började snacka med oss en massa och det var sådär normalt. När vi kom till stan satte vi oss på Mc igen och åt glass och snackade i en väldigt lång stund. Imorgon blir det Malmö med samma goding och förhoppningsvis Sandra också. Tack för en fin dag Julli, aj lav jo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0