and i fired away



Från Boken om mig, sjuan.
Linnea! (av Frida Johansson)


Linnea heter Linnea. Såklart :P Hon är bäst. Och nu säger hon: Kollegieblock och fick pluspoäng. Det hade jag också kunnat om jag inte hade suttit här och skrivit om dig!

Hon är världens bästa! Men hon har stora tänder... Eller så är det jag som har små. Hon babblar väldigt mycket.

Pappa blir lite småtokig när vi sover över och han vill sova. Och så ska hon flytta till Thailand. Väldigt onödigt tycker jag...

Hon bor typ hos oss ibland... Hon går på hopprep och gympa. Och så har hon ganska gröna byxor... Och så har hon lite mat mellan tänderna just nu... Hon är... Oj! Nu skrek hon!

Hon är 1,64 lång eller alltså 3,98 enligt mig... Hon är snäll men ibland är hon dum, kanske... :P

Hon är trevlig för det mesta, men när hennes pappa är pinsam så är hon inte alltid så trevlig... :P Puss <3


Hahahahahaha jag dör lite. Outfitbilder till avslutningen och middagen kommer imorgon! :D


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHAHAHAHAH! <3

2010-06-11 @ 15:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0