and it makes me smile



Hann inte skriva något igår, när jag kom hem från gh blev det Shiralee i telefon två timmar istället, TACK för allt finaste du! Idag har varit en ganska konstig dag, på maten gjorde vi risbollar, på engelskan satt vi och pratade och på matten fick vi åka hem istället men jag åkte hem till Guzze, mysigt :) men nu skulle han träna så jag är hemma igen och ikväll händer absolut ingenting. Känns så konstigt att inte behöva plugga, betygen blev satta idag klockan 12.00 och jag fick reda på fina betyg i svenska, so, teknik och säkerställt i franska, tummen upp :D

du betyder världen för mig, utan dig hade jag varit... ingenting.

Kommentarer
Postat av: shiralee

behöver inte ens säga något!

<3

2010-06-08 @ 19:58:19
URL: http://shiraleemcgowan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0