anything other than me


polen, älskar denna bilden på mig och liwi även fast den är så ful haha. snodd från oliwia :)

Idag har jag och Fay varit sjukt duktiga och suttit och pluggat HK och teknik på bibblan ungefär två timmar, så nu kan vi nästan provet till imorgon och det är himla bra ju. Det känns som att dagen har varit oändligt lång och att det som hände imorse lika gärna kunde ha varit förra veckan. Jag har iallafall hunnit med att ha min idrottslektion som gick väldigt bra, varit hos tandregleraren och fått reda på att jag inte behöver ha tandställning, gjort nationella läs i franska som gick bättre än katastrofhör, haft maten, haft oseriös engelska, gjort mattediagnos och varit på bibblan med Fay då... Puh, skönt att denna dagen snart är över. Har precis satt upp tävlingsfrillan och det ser helt okej ut för att vara första gången faktiskt, får öva lite så kommer det se helt perfekt ut till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0