dance around this empty house



Har haft fullt upp och inte hunnit blogga men är det sommarlov så är det, och jag antar att hela sommaren kommer uppdateringen vara lite sådär ;) igår vaknade jag tolv, åkte till stan och väla med pappa och åt och fikade, sen åkte jag ut till gh och tränade killarna. På kvällen åkte jag hem till Julia och träffade hennes übersöta valp, vi gick ut och gick en lång runda och bara pratade, sen gick vi och hämtade Sandra, gick och satte oss på ett gräs och pratade. Sen gick vi hem till Julia igen och kollade film och sen sov jag hos Sandra. Imorse gick vi upp tidigt, kollade lite på tv, sen åkte jag hem, åt och fixade mig sen stack jag till Guzze och nu har jag typ precis kommit hem, puuuh. Det har varit väldigt trevligt iallafall :)

och vad vet du om mig? inte ett skit, och du, man ska inte kasta sten i glashus.

förlåt, det var inte meningen alls... du betyder m a s s o r, glöm aldrig det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0